lördag 4 oktober 2014

24 timmar på landet




Var 24 timmar på landet med familjen och hade det skönt. Jag har läst 100 sidor på boken gömda (favorit i repris) och ätit världens godaste homemade burgers. Har suttit ute på terrassen med mamma mitt i natten och lyssnat på tystnaden som t.o.m kändes lite skrämmande tyst. Alla fåglar har redan flugit söderut så det var verkligen knäpptyst. Har varit med mamma i svampskogen också och vi hittade riktigt ordentligt med trattkanttareller! Sen åkte Emmi och jag hem till stan och min lördagkväll har jag spenderat med min kära mormor på teater Viirus. Vi såg pjäsen "gräset är mörkare på andra sidan" och jag blev verkligen positivt överraskad! Kom hem redan lite över 10 och skall nu krypa i sängs och samla krafter inför imorgon. Skall nämligen gå och provvjobba till en restaurang imorgon... Guud så nervöst, hoppas jag får jobbeet!!!! Puss och godnatt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar