tisdag 27 augusti 2013

Update





Har mailat lite med mina hostförldrar nu ett par gånger och de verkar nog så söta! Skriver hela tiden att jag inte skall vara orolig, de är här för att hjälpa mig, de har kompisar med döttrar i samma ålder som jag som gärna vill lära känna mig, de skall visa mig runt och se till att mitt år blir super roligt osv... Stor lättnad!!

Fick idag ändå sån panik. 10 månader utan mitt eget supportsystem jag växt upp med. Känner mig nu redan ganska borta här i Finland utan mina besties som redan är ute i världen. 

Vad har annat hänt runt utbytesåret då.. Börjat kolla på olika kappsäckar men bestämde oss ändå för att hålla oss till en vi har här hemma. Hoppas bara övervikten jag helt säkert kommer ha inte blir ett för stort problem.. Har varit och köpt lite nya träningskläder, kosmetik och annat nödvändigt. Skall imorgon åka in till stan för att fixa ett kreditkort. hojhoj är så busy varje dag att det är crazyy. nada mas, Adiós

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar