måndag 12 augusti 2013

Ambassad och sånt skit

Åtta veckor har gått och ännu har inte mina padres svarat. Varför tycker de inte om miiiiig? Men några har större problem än jag, mina besties åker iväg från mig om tre och fyra dagar. Vart har denna tid flygit iväg?? Vi firade deras goodbye party igår, men ändå tror jag att jag inte förstår att de åker. Hur säger man hejdå till sina bästa vänner man spenderat sin hela tonår med? 

Idag mejlade jag till en kvinna på Explorius och undrade varför de inte svarar och hon meddelade att hon skulle ta kontakt med någon i Spanien och kolla läget. Hoppas jag får svar snart... Imorgon är iallafall mamma och jag påväg till Spanska ambassaden för att föra något betyg och nåt sånt. De skall sedan godkänna dem med någon stämpel. Dessa formella förberedelser förstår jag mig inte riktigt på.. Dessutom måste jag till tandläkaren imorgon. USCH FY! Hoppas inga otrevligheter dyker upp. thumbs up

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar