fredag 4 juli 2014

--


Heeey everyboodyyy

Har nu varit i ca en vecka i Finland och det har varit en rollercoaster... Har gråtit nästan varje dag men endå varit lycklig över att vara hemma igen. Sista dagen i Spanien var hemsk och lite traumatisk och jag absolut hatar att säga hejdå. Var verkligen ledsen när jag kom hem så det var ljuvligt att komma hem till en familj som support. 

Har varit på lande den senaste veckan men kom nu hem för att åka på Hangöregattaaa!!!!! Vaknade halv två med att grannen var och bankade på mitt fönster så jag skulle vakna haha sov verkligen bort alla mina univelkan.. Detta veckoslut kommer bli fullt av kusinträffar, kompisar och bekanta och en jääädrans mycket dricka och skratt. Vi skall dessutom sova i en paketbil med 13 andra så det blir intresant och se hur det går... ha det fint everybody puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar