torsdag 10 oktober 2013

No te preocupes




bilder från förra söndagens korgbolls match







Igår var vi lediga, och dessa bilder är från igår. I solen var det otroligt varmt, men annors så börjar nog hösten komma hit också. På mornarna är det riktigt kallt i shorts men på kvällen sjunker temperaturen. Där ser ni äntligen bilder på mina hostföräldrar och förstås lilla modellen Laura, som alltså är deras barnbarn. Det var en stor cykel event här i L'eliana som vi gick och kollade på och resten av dagen gjorde vi inte riktigt någonting. Förstås måste alla kaverin läsa läxor o "estudiar" IGEN så ingen kunde ses. Kände mig otroligt olycklig igår men min kära bestie Soffi gjorde mig på så mycket bättre humör. Imorgon veckoslut och snälla snälla snälla jag ber till gud att mina planer inte går i kras, som tyvärr har hänt allt för många gånger under de senaste veckorna. Vet inte om det finns något värre än att bli besviken gång på gång. Skall i varje fall ÄNTLIGEN få smaka på Paella denna söndag!! Hurraa!!!!!!!! 



Här samlas barnfamiljer, åldringar och ungdomar på veckosluten och stämningen på detta torg är ljuvlig. Massor barn som cyklar omkring och skrattar och har roligt. Här chillar också ungdomarna när de inte har något annat att göra (vilket är ofta).. haha

Imorgon är det fredag och det är så skööönt! Pirrar alltid i min mage sista lektionen, är så lycklig haha


El ayuntamiento de L'Eliana

1 kommentar: