fredag 18 oktober 2013

Snabb update




resultatet av att ha haft håret i en knut över natten, hehe

Fick sent igårkväll veta att jag skall byta familj imorgon kl 12. Lycklig, glad, ledsen, livrädd, nervös och allt det där. Har packat hälften av sakerna och undrar om jag verkligen gör den rätta saken. Familjen verkar iallafall underbar, bor ca 10-15 minuter från var jag bor nu, kommer alltså att få gå i samma skola. Har tre syskon, två bröder som är 10 och 22 år och en syster som är 19. De har en hund (JEEEE!!!!!) och swimmingpool, trädgård och ställe där de lagar paella på söndagar. Hur låter inte detta perfekt? Perfekt är ett ord man inte skall använda under ett utbytesår eftersom inget någonsin är perfekt, men åå så jag önskar att detta verkligen blir bra! Hoppas jag kan starta mitt liv ordentligt nu. För er som är helt vilse och inte förstår någonting, har känt mig ganska ensam i familjen utan syskon. Har varit väldigt tyst i detta hus och det har lett till att jag börjar tänka på Finland och alla där hemma. Mina hostföräldrar har varit jättesnälla och vi kommer fortsätta hålla kontakten, men det är nog bäst för alla om jag flyttar ut :) hej på er, ha en fin fredag

Dessutom!! Världens största kram till min ljuvliga kusin Turre där hemma! Den killen fyller 18 idag och skulle göra nästan vad som helst för att vara där och fira honom med alla mina kusiner ikväll. Happy birthday cuz <3

1 kommentar:

  1. snygging där!! håller tummarna för dej :))) kramssi

    SvaraRadera