söndag 6 oktober 2013

Söndagen




Var igår i ett köpcenter i valencia med dessa finisar, blev tyvärr jätte snabb keikka för måste sen susa vidare till Beatriz för barbeque. Tog en rändöm buss och tappade bort mig i byn San antonio där de bor.. Inga gatlyktor på någonstans  (tackar krisen i spanien) så yrade omkring ensam i mörkret med ca 1% batteri i telefonen tills äntligen Sigrid kom emot mig. Vi åt gott grillat kött och efter maten sjöng vi singstar. Alla sånger var på spanska, men sångerna var inte svåra att lära sig så vi skandinaver sjöng glatt med. Tror aldrig jag sett så dåliga singstar resultat i hela mitt liv, men det gör ingenting för jätteroligt hade vi ändå! När jag kom hem var jag inte alls trött så jag smög ut för att träffa lite kompisar.  På stället vi var på kostar 0.5 liter sangría 1 euro och likaså ölen, hur kan det stämma?? Kom hem sent och vaknade idag efter 1 på eftermiddagen vilket resulterade i att jag åt spaghetti till morgonmål. Har nu skypeat med min kära kusin i över en timme och ikväll blir det korgbollsmatch i centrum, Valencia spelar mot Malaga. Hostpapi hade fått gratisbiljetter av en kompis så skall bli jätteroligt! 



Lite paus från shoppandet igår med flickorna. Jättemysigt ställe med billiga tapas och öl, men hann inte äta eller dricka någonting eftersom jag måste rusa till bussen till San antonio.


Hittade dessutom igår en ljuvlig parfym för 10 euro (?!?!?!) på Zara och ett halsband jag letat efter hela sommarn, hurraa för det! Hoppas ni haft ett roligt veckoslut, för det har jag iallafall! puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar