fredag 14 februari 2014

14 februari som också kallas kärlekens dag och san valentin på spanska

Vaknade med stort leende på läpparna och åt världens godaste avokado på mitt älskade rågbröd mamma skickat. Fixade alla hjärtans dag present åt min hostfamily och bjöd på finsk fazers blå i skolan. Rymde från skolan två timmar tidigare pga inga lektioner och promenerade hem i 25 grader för att slänga av mig kläderna och sätta mig vid poolen i bara topp och hotpants. när jag duschat märkte jag att jag ju bränt mig riktigt rejält, 14 februari?? Alltså sån chock! Fan så jag älskar detta väder. Men lite konstigt när man tänker på att det var 1°c på måndag morgon... Nu skall jag fortsätta min kväll med att göra alla glada och själv vara jätteglad, för de e en så bra dag idag!! Dessutom åker jag till Barcelona om två veckor! 

Guuud så vackra och stiliga alla gammeldansare varit idag! Har riktigt dreglat över alla instagram bilder hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar