söndag 9 februari 2014

S.u.n.d.a.y



Fredagen efter skolan gjorde vi picnic i parken med mina fina flickor och fick för första gången ordentlig ångest över att jag snart inte kommer se dem mera. De är så roliga och konstiga och kritiserar aldrig. Vi började planera en liten utflykt till Barcelona en helg, men hoppas agencyn låter mig åka. Vi skulle bo på billigt hostell och turista. Igår blev det också picnic (man märker att jag börjar få vårkänslor haha vill hela tiden vara utomhus) vi köpte en liter jordgubbar i underbara mercado central, donitsar, nachos, vi hade med oss Maites tortilla de patata, frukt, egenlagad morotskaka och guuuuud så gott allt var. Drog pricken på i och åt pizzabuffé till middag med två norska flickor. Hohhojaa nu räcker det med mat för en tid framåt. Just kidding, det blir paella till lunch om 10 minuter.. hehe kan inte ljuga, jag lever för att äta. Idag så spenderar jag eftermiddagen med nosen i historieboken och wikipedia uppslaget på datorn bredvid mig för att läsa om det jag inte förstår på svenska. Kul kul kul. 

Igår när jag kom hem kom Maite emot mig med ett vääldigt tungt paket i en muminlåda. Mami hade skickat paket till mig med tre paket rågbröd, rågflingor, en tidning, massor choko och annat guta och en ifolorfotobok Jacce lagat av vår resa till Kos i augusti. Gick igenom boken med Pablo och Maite och blev så glad när jag tänkte på allt roligt vi gjorde och hur fint allting var. Har nog världens coolaste familj.  Inget mer att updatera, hejdååå

1 kommentar:

  1. panda!!! kom ti barcelona på sportlove så sku vi kunna ses där <3

    SvaraRadera