lördag 22 februari 2014

Perfekt sommardag









 kaisas hostbror Nacho




Efter att sovit lite på fem timmar vaknade jag upp med ett leende på läpparna och klädde på mig en blommig skjorta jag inte använt under hela vintern. Såg vädret där ute och tänkte att det idag blir en bra dag. Promenerade till byn och svettades som en gris bara i min kortärmade blommiga skjorta och jeans. Mötte upp Kaisa för att köpa mängder med frukt, fejk-nutella och pastejjer fyllda med allt möjligt mums för att sedan promenera hem till henne och göra dunderbrunch med pancakes, avokadobröd, müsli med yougurt etc.. Vi bytte om till shorts och satt i solen och pratade medan timmarna sprang iväg och Kaisa blekfisen brände sig i solen. Senare kom Ferran förbi och vi kollade USA-Finland brons match som tack och lov slutade med vinst till Finland. Idag har det varit så otroooligt hett att jag inte kan förstå!! På kvällarna sjunker temperaturen rejält och man skakar som ett asplöv av kylan, men några dagar är det total sommar så att hikin lentää! Ha haft en så skön och perfekt dag!! Puss på er 

1 kommentar:

  1. HAHAHAH NACHO!!! VILKET PERFEKT NAMN!!


    jag tänker döpa mitt barn det,oberoende vilket kön,-sizzi

    SvaraRadera