onsdag 20 augusti 2014

from the happiest girl to the smallest






Hade sjuktbra skoldag med intressanta lektioner och roliga raster. Inte ens vädret drog ner på mitt bra humör. Hade lite bestietime på eftermiddagen och samlade sedan ihop saker vi skall sälja på loppis med mamma och Emmi. Sen smågrälade vi med mamma men det gick om och vi åt vanlig middag bara vi flickor hemma. Sedan kom jag in i mitt rum, stängde dörren och mitt i allt fick jag alldeles galet ont i hjärtat och jag började sakna Spanien så mycket att jag bara föll ner på min säng och började storgråta. (som jag fortfarande gör at the moment) 

Gissar att detta var min första ordentliga breakdown efter att jag kommit hem och jag är rädd över hur många det ännu kommer komma... Känner mig som den minsta lilla bakterien som existerar i en alldeles för stor värld och allt bara susar förbi utan att jag hänger med och allt är så likadant fast jag känner mig så annorlunda och jag känner mig så liten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar