fredag 15 augusti 2014

this sucks-I need a hug


På bilden var jag väldigt mycket gladare än vad jag är nu...
Vaknade vid åtta tiden med en hals som inte fick ljud ur sig och som fick mig att skrika när jag svalde. Läkartid redan 9.45 och svalgprovet visade angina. Nu på medicinkur och sen hoppas vi att halsen snart blir bättre igen (VARFÖR HAR JAG ALLTID HALSPROBLEM?). Har inte tränat på gud vet när så jag börjar bli smått galen på att vara sjuk. Var på en enda lektion idag och kom sedan genast hem. Har dessutom lyckat smitta brorsan också så han skall till läkaren 16.45 han med. Borde ha värsta festfiilisen på G just nu, var nämligen påväg ut idag men sjukdom går tyvärr före festandet ikväll. Imorgon väckning 06.30 och det blir bilfärd upp till mittersta Finland... Blir spännande. Usch jag är på dåligt humör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar