måndag 11 augusti 2014

lazy monday


Lilla Amanda för ca 1,5 år sedan

Sitter med var sin dator i famnen med syrran på vår soffa och borde få någonting gjort. Har iallafall satt på en maskin byke och packat upp mina landeväskor. Idag lagade vi dunder-brunch med flickorna hos oss och drog sedan till stan för att hitta födispresent åt min fina kusin. Imorgon börjar skolan och fick mina läseordningar idag (som ser ganska bra ut!) Det blir en rolig men kort vecka, på onsdag skall vi fira Sissi 18 år med buller och bång och på torsdag uppträder Emmis kör på domkyrkans trappor. På fredag blir det utgång igen och och tidigt tidigt på lördag morgon åker vi 8timmar bilresa upp till ryska gränsen för att kolla på björnar och vargar med familjen... Vi ska typ sitta gömda i någon liten koja hela natten.. Får hoppas att vi ser några djur! Sen nästa vecka börjar skolan riktigt ordentligt och jag sätter på mig mina nördglasögon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar