lördag 7 juni 2014

3 veckor kvar

(bilder kommer senare)

onsdag: Vi åkte till stranden med tyska flickorna och på kvällen satt Kaisa och jag i kvällssolen och pratade.. Inte kul att lämna sina favoritpersoner i ett annat land

torsdag: Åkte och spenderade några guld värda timmar med A för att sedan åka till en klubb vid stranden med flickorna. Vi träffade lite bekanta och blev inbjudna till VIP där det dracks domppa champagne som vatten.. Jätterolig kväll med roligt sällskap

Fredag: Barbeque hemma hos Raúl och sprang sedan till metron för att åka till Alex. Lagade quesadillas till middag, åt chuches, fick konstiga panda-moments och kollade på film men somnade båda två. Kliat och skrapat ihjäl mina fötter tack vare alla myggor och haft svårigheter att sova pga hettan.

Lördag: Ätit vattenmelon till morgonmål och inte kunnat sluta smile'a en enda sekund. Nu skall jag gå till gymmet och ikväll blir det bara hemma kväll.

3 veckor kvar idag. Vill inte räkna dagar men det går inte att undvika. Om 21 måste jag lämna min hemstad. NEEEEEJJJJJJJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar