tisdag 3 juni 2014

en lista

1. Vad är ditt mellan-namn? Lene
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag tycker om Amanda
3. Är du i ett förhållande nu? inte riktigt
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? Elis
6. Får man fråga varför det tog slut? Jag lämnade Finland för 10 månader
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Soffi, mamma och Elis
9. Vad gör du på fredagskvällar? Umgås med vänner, dansar på någon discoteca eller mimitos
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hatar denna fråga
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Varför vill ni veta det? 
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Nej aldrig
14. Röker du? Nej fy
15. Snusar du? Nej nej neeej
16. Saknar du någon just nu? Jaa 
17. Hur mår du idag? Har haft en fin dag med bestie
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hade jobbat min första jobbdag och njöt av sommarlov
20. Bästa minnet från sommaren? Rhodos och skärgårdsliv
21. Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Españaaa
22. När var du där? Är här at the moment
23. Är du rasist? Nej absolut inte, men kan ibland ha lite fördomar
24. Har du helt finskt ursprung? Jaa
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Finlandssvensk tjej!
26. Föredrar du finska eller utländska killar? Svårt att välja
27. Ser du fram emot någonting just nu? Om mindre än två veckor åker jag till Mallorca med alla bästa vännerna!!!!! 
28. Sköter du skolan? Nej hahaha
29. Vad hade du för betyg förra terminen? typ 8,8
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? 10
31. Vilket ämne var det? engelska tror jag
32. Har du fått ig på ett prov? Här i Spanien i historia, ekonomi och filosofi haha
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
34. Anser du dig vara intelligent? tillräckligt för att klara mig
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Förra sommaren och detta år
36. Vilken va den värsta tiden då? När jag gick på åttan
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Jaa då var jag ganska ledsen
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? NEEEJ så ledsen har jag aldrig varit!! 
39. Har du haft sömnproblem? Aldrig faktiskt! (peppar peppar)
40. Hur ofta gråter du? Too much under en kort tid
41. Vad gör du när du mår dåligt? Söker efter tröst och mimitos... Och glass är aldrig fel
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mamma, emmi och vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar