tisdag 10 juni 2014

Haft en förjävlig piss-dag







 Rhodos 2013

Har haft en sån otrolig skit-dag att det nästan är löjligt. Har inte ens orkat gråta för jag kände mig så patetiskt pupinuli och ynklig. När jag sedan skrev om min kakka-dag till Alex så började jag till slut bara skratta för det lät så fjantigt alltihop, men kanske ni vet såna dagar då varje lilla detalj går fel och varje dåliga detalj trycker dig neråt och neråt och ditt humör blir bara sämre och sämre? Kom hem sur som en gurka från Valencia och sov i en timme. Börjar bli van i att sova siesta... Solen skiner och temperaturen stiger över 30 grader men jag har inget att göra. Idag började oficiella studentskrivningarna här i Spanien så alla mina kaverin läser läser läser dag ut och dag in. På fredag är det freedom för då åker vi till Mallorca baby! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar