tisdag 3 juni 2014

Jardin botanico








Penis-kaktus??? 


Idag efter skolan åkte vi och acomplish en av våra saker på vår to-do-list med Kaisa, nämligen att gå till botaniska trädgården i Valencia. Där fanns det träd och växter från heeeela världen (utan Norden..) och det var så färggrant och fint! Skulle såå villa gifta mig på någon sån plats sen i framtiden. Allt kändes så tropiskt så vi bara sprang omkring och letade efter apor i trädena haha. Efteråt gick vi på en öl och åt lite gott före vi sedan gick i lite butiker och dendär Kaisa är sån jäkla trögmask med att testa kläder så jag blev alldeles galen och kände mig som min otåliga gamla pappa. (puss pappa älskar dig) 

Nu har jag suttit och babblat strunt med min familj i någon timme medan jag suttit och sörplat på hemma-lagad gazpacho och jag måste nog säga att jag inte vill lämna detta hus och denna familj. Har så roligt med dem... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar