lördag 7 december 2013

3 månader på pricken

Idag var det tre månader sen jag sa hejdå till mina syskon, vi kramades hårt och jag trodde jag aldrig skulle kunna vara glad igen. Idag var det tre månader sen jag fick en puss av Elis. Idag var det tre månader sen min mamma och pappa var starka på flygfältet. Idag var det tre månader sen jag förstod att jag inte kommer få se min mamma på en väldigt lång tid, något som gjorde mig så osäker och liten. Idag var det tre månader sen jag satte mig på ett flygplan och undrade vad fan jag håller på med. Idag var det tre månader sen jag undrade om det finns palmer i valencia. Idag är det tre månader sen Ansku och jag yrade på Paris flygfält. Idag är det tre månader sen jag lämnade mitt hem för ett äventyr.

1 kommentar:

  1. Idag är det tre månader sen min modiga fina Panda åkte iväg på sitt äventyr.
    Puss, Mamma

    SvaraRadera