lördag 11 januari 2014

Hello folket







Igår var planen att gå ut och festa med hostsyskonens kusin och kompisar. Vi åker in till Valencia och går och käkar massor skitgoda montaditos till middag avec Sangría och öl för löjligt låga priser Kaisa, Alexandra från Norge och jag. Vid tolv tiden när vi skulle ses med boysen så skickar de ett meddelande "Vi har fått andra planer, ha så roligt" Och de som hade lovat oss gratis inträde till discoteca, skjuts hem och allt detdär. Jahaja... Visste inte om vi skulle skratta eller gråta men slutade med att vi bara gapskrattade. Såna assholes. Det stoppade ändå inte vår partymood så vi drog till en bar där vi stötte på ett gäng killar som råkade ha VIP biljetter till ett stort diskotek några hundra meter ifrån. De tog med oss till diskotekan och betalade för precis allt från inträde, drickor, vattenpipa etc så det var inte så dumt. Efter massor nya bekantskaper och dans hela natten, dunsade jag i säng halv åtta på morgonen.  Hemvägen var dessutom en annan historia... As-kul kväll ivarjefall med både sina ups and downs. Efter fyra timmars sömn och 45 minuters dusch (mitt hår var en enda stor klump när jag vaknade, ingen aning vad som hänt, så tog en tid att reda ut det men med halva balsamburken fungerade tillslut fint..) jaa alltså, nu är jag redo att åka tillbaka in till Valencia för att checka reorna och babbla strunt om igårkväll med norska snyggingen. Behöver nya brallor! Ikväll blir det troligen indiskt på menyn. Om vi hittar nån restaurang det vill säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar