måndag 6 januari 2014

Utdrag ur dagbok 4.10.2013

Städade mina lådor denna måndag eftermiddag och hittade ett löst papper där jag skrivit ner tankar en torsdag natt i Oktober. 

Drack två kaffen vid klockan 18 som resulterade i att jag ännu är vaken 03.41 på natten. HOMO JAG HAR SKOLA IMORGON. Är hungrig som fan men vågar inte stiga upp och väcka gamlingarna. Åååh avokadopasta cravings!! Vill skriva en kokbok. Eller starta en restaurang med bara breakfast-foods, som en diner, typ. Tänk er stora fruktsallader och jugurt med egenlagad mysli som doftar kanel. Enkel omelett på gott täys-jyvä bröd. Pancakes med färska bär avec ett glas färskpressad apelsinjuice. Smoothies får vi inte glömma!! Ur radion skall det spelas Jack Johnsson, Maroon 5, Bruno Mars och lite Phil Collins. Michael Bublé skulle kanske också fungera. Inga nakna Miley Cyrus på en Wrecking Ball här inte. På väggarna hänger det polaroidfoton av människor med humöret lycklig skrivet i pannan och borden skall vara i mörkt trä. Detta blir stället för ungdomar och glada familjer, lite dyrt men ååh så prisvärt. Smoothies to go och rykande heta erikois-kahvin i alla former och smaker. Alla dessa ideér snurrar i huvudet och funderar hur jag skall få det verkligt. Watch out Starbucks here I come. Fan jag är hungrig. DONDE ESTÀ LA COMIDAAA, godnatt

1 kommentar:

  1. Follow your dreams!!
    Du skriver så fint o vi e sååå stolta över dig!
    Puss puss o nati av Pa&Ma

    SvaraRadera