lördag 18 januari 2014

några dagar


Min fina family in action på Auroras 20 års dag

Hej på er! På torsdag firade vi systerns födelsedag med M&M' cookies jag bakat och cheesecake. Dessutom hade jag lagat ett kort och köpt roliga kylskåpsmagneter. (Ni skulle se sådant kaos vårt kylskåp är) Igår åkte vi spontant in till Valencia med Kaisa för att fira veckoslut och vi satt oss på ett skitmysigt café och delade på en brownie och morotskaka nämiiiii. Gick sedan och köpte massor nödvändigheter som jag verkligen hatar köpa som t.ex tandborste deodorant osv.. Lyckades äntligen hitta ett par nya farkkun (12€, som att sätta pengar på banken!) och köpte dessutom nya hörlurar och gröt. Ousch dit försvann 50euro ungefär...Vi gick och åt mexikanskt till middag och på kvällen åkte jag och bowlade med A och skrattade till Disneyclip på youtube till halv fyra på morgonen. Nu är det lördag eftermiddag, var ensam på gymmet tidigare idag vilket ledde till absolut ingen koncentration, det slutade med att jag bara smådansade runt och fiilistele musiken i mina öron hehe. Nu sitter jag i köket med bananabread i ugnen och ikväll blir det surprise 18 års fest! Huurrraaa 


1 kommentar: