fredag 3 januari 2014

Pandans äventyr

Före jag åkte till Spanien köpte mamma två panda-mjukisar på IKEA. En åt mamma och en åt mig, som vi kan krama när vi saknar varandra. Under denhär julen har mamma skickat massor bilder av Pandans äventyr på Norrmark med hela familjen and I can tell you att detta helt klart var den bästa julklappen man kunde önska sig. Fick mig och skratta så mycket, och ibland t.o.m gråta. Så söt idé av min fina mamma <3 hihi

Pandan som jag har här i Spanien med mig tutir i min säng med mig vaaarje natt hihi












Kolla vem som sitter på ändan av bordet haha

4 kommentarer:

  1. hahahah di ble jätte roliga! :D min favvo e när du ligger me ronja o gosar! :)) h. eeeeemmi

    SvaraRadera
  2. näää :D världens sötaste sak !! hoppas allt e bra där panda<3 många kramar :))

    SvaraRadera
  3. hihihi det var så huippu gåva!! <3

    SvaraRadera