söndag 12 januari 2014

Några bilder från de senaste dagarna

Dessa vita maskar är en typisk rätt här i spanien. Det är som pasta, men gjort på fisk. Man steker dem lätt i olivolja och vitlök och guud så nami det är!




Åkte in till Valencia för att leta jeans men köpte istället två skjortor, en tröja och ett par boots. Allt på rea o tröjan kostade bara 12€ likaså ena skjortan! 
Alexandra var lite trött efter igår så hon åkte hem medan killarna från igår plockade upp mig och vi åkte till Bforeclub och kollade på tråkig fudismatch som slutade 0-0. Jag var den enda som hejade på Barcelona faktiskt av alla som satt runt omkring oss. Killen på bilden är fan Iker Casillas kusin, tänk eeeer!! När de kommer till valencia och spelar skall jag nog sneaka mig en biljett av honom hehe. 
Bild på mina nya skor min fina nya paitu

Pojkarna var snälla o skjutsade hem mig efter matchen eftersom min trötthet börja iske och jag var tråkig och ville åka hem istället för att fortsätta ut. Imorgon blir det tolvpersoners paella lunch, awesomee

1 kommentar: