tisdag 1 april 2014

Nio saker som gör dej riktigt arg

1. När man planerat något jätteroligt o någon i sista minuten backar ut. Blir så jäkla besviken

2. När folk alltid mobbar de mest oskyldiga

3. PUTIN

4. När människor talar skit om ditt hemland och försöker övertala dig att deras land är bäst och vackrast

5. När folk trycker ner en bara för att de är avundsjuka

6. När någon ätit upp det jag drömt och dreglat om att äta hela dagen (hungry+angry= HANGRY)

7. När jag glömt min kamera och jag ser något jättefint jag skulle villa ha bild på

8. När folk inte har en åsikt. Blir alldeles galen när man skall bestämma nåt och det enda man får som
svar "helt samma"

9. Att jag fortfarande kämpar med hopplösa subjuntivon i spanskan... lär mig aldrig :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar