tisdag 15 april 2014

We are so excited



Googlar runt allt jag kan om Valencias bed&breakfast och vart jag skall ta min familj när de kommer hit. Tar ont i hjärtat att inte brorsan kommer för han skulle absolut älska staden. Europas största akvarie, zoo med bl.a elefanter och lemurer och stor strand med finfin sand. Jag tror han verkligen skulle älska det. Dessutom skulle han digga maten. Men flickorna kommer ändå om 8 dagar och det blir så bäst!!

Idag har solen bränt riktigt ordentligt och jag gick hem från gymmet i bara shorts och topp. Sen så skype'ade jag med Hamppe och Eddi som jag inte gjort på hela året och det var så ljuvligt att höra deras röster igen! Imorgon är det sista skoldagen före det långa påsklovet börjar, can't wait! (det är förrästen fullmåne inatt, hoppas jag inte sover dåligt..Håller tummarna för dig med mamma)


PS, Klicka på denna link om ni vill se något underbart sött :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar