torsdag 3 april 2014

Sju saker du önskar att alla visste




1. Jag önskar att alla visste att jag helst inte skulle villa studera alls utan börja min egen food-business, resa runt och inspireras

2. Jag önskar att alla visste att money isn't everything och jag skulle bli så mycke gladare för ett fint kort än ett par dyra örhängen eller en parfym

3. Jag önskar att alla visste att jag är skiträdd för att åka tillbaka till Finland och alla tycker jag har ändrats och är konstig

4. Jag önskar att alla visste hur fin och rolig min bror är.

5. Jag önskar att alla visste att krisen i Spanien verkligen syns och det är inte alls kiva...

6. Jag önskar att alla visste att det finns mycket fester i Spanien osv men det är nog ändå inte bara partyparty jag levt här, det har varit helt vanligt vardagsliv

7. Jag önskar att alla visste att man inte skall lyssna på andra utan påriktigt göra det man själv tycker är kul och är din passion, annars blir det aldrig till någonting...  (jäkla klyscha iknow)

8. BONUS, ELLEN DEGENERES E BÄST O ROLIGAST I VÄRLDEN

1 kommentar: