onsdag 16 april 2014

So much photobooth pictures




Här sitter vi i mitt rum och har äntligen påsklov! Åkte hem till Elena efter skolan och lagade stor sallad till lunch och pratade skit i någon timme(heaven med sallad som vi annors äter så sällan här, hellooo vaihtari-kilon) Sen har vi bakat morotskaka och babblat bort någon timme med mina spanska föräldrar och om det ur-usla skolsystemet i Spanien. 

Om 45 min promenerar vi iväg till byn till en bar där jag reserverat bord för kvällen, idag vankas finalen COPA DEL REY Barcelona-Madrid och jag tror fiilisen kommer vara på topp med hela baren skrikandes! Imorgon morgonmål i byn med flickorna och om vädret tillåter till stranden, och på kvällen ut och festa för om två dagar är jag ju redan myndig! WIPIIIII 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar