lördag 19 april 2014

Tell me something you thought never would happen




Är så glad för denna lilla bok jag fick av Emmi i födelsedagsgåva förra året. På varje sida finns det tre frågor du skall svara på och varje sida motsvarar en dag. Finns allt möjliga olika frågor t.ex "vilka ord tycker du är fina?" "Om du skulle få välja ett drömyrke vilket skulle det vara?" "Vad gör dig irriterad?" etc. Har bara skrivit ca hälften men tänk så roligt om några år när jag bläddrar igenom den och kan läsa vad som snurrat i mitt huvud när jag var 17-18 år. Har dessutom under detta år skrivit tre stycken dagböcker (köpte förra veckan min fjärde) och skrivit blogg. Gör vad som helst för att inte glömma detta år, för mycket saker har hänt för att låta alla minnen glömmas med tiden. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar