torsdag 4 september 2014

Busybusy







Busy dag men har ändå hunnit med mycket fast klockan bara är 16.17. Har skrivit finskaessä, varit på föreläsning, läst hälsokunskap, åkt till stranden med Nicole och Ronja (som är den långsammaste hunden på hela jorden, jag slår vad!) och fått massor hjälp med studentuppgifter i samhällsläran. Nu skall jag skriva lite forskningsprojekt och sedan åka på bodystep som är så roligt! Sen måste jag krama om min lilla mamma lite eftersom hon just kom hem från Norrmark och imorgon åker till Málaga med sina girlfriends... Inte så dumt. 

Har dessutom varit ljuvligt sommarväder idag så jag riktigt svettades i svarta jeans. Nicole var sommarklädd i fina blommiga shorts och jag fick riktigt sommarpirr i magen. Lite trist att vi är på väg åt motsatt håll mot gråare tider... Men, imorgon är det freedaaag! thumbs up

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar