onsdag 10 september 2014

en lista

10 random saker om mig

1. Jag är yngst i familjen, min tvillingbror är 13 minuter äldre än mig

2. Jag älskar att använda färggranna kläder

3. Jag känner mig snyggast när jag är svettig på gymmet

4. Jag är en äkta mysare. Jag älskar att bara ligga i min säng omringad av täcken och tusentals dynor och njuta. Tända ljus är ett måste för mig på vintern!

5. Jag är lite av en period-tjej när det kommer till mat. När jag provar nåt nytt kan jag äta samma maträtt / smoothie / morgonmål 5 gånger i veckan utan att tröttna. Har ätit avokado på rågbröd varje dag sen jag kom hem från Spanien och det har jag faktiskt inte ännu tröttnat på :D batatfranskisar är också något som Emmi och jag gör nästan varje vecka.

6. Jag blir tyvärr väldigt lätt rastlös och jag vill helst att något nytt och roligt händer hela tiden!

7. Jag har absolut ingen aning vad jag vill studera i framtiden

8. Efter ett år utomlands har jag märkt att Finland är ett perfekt land att växa upp i och att allt från hälsovård till skolor är typ de bästa i världen.  Ändå är min nyfikenhet större än min bekvämlighet och jag tror jag kommer bo några år utomlands. Att resa är min största passion!

9. Har aldrig i mitt liv snorklat i något fint hav och jag längtar tills jag får snorkla/dyka bland massor färgranna fiskar hihi

10. Jag försöker alltid göra alla skolarbeten i tid och hatar att göra allt i sista minuten. Det känns sedan så skönt att ha flera dagar "ledigt" före deadlinen och sedan känner jag mig stolt att jag hade självkontroll och klarade av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar