tisdag 16 september 2014

En lista till




1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Säkert O.C eller gossipgirl 

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Delfinskötare
3. Vilken är din favoritdoft?
en pojkväns famn
4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
ute i skärgården

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Kramar om min familj och alla kära. Åka till Spanien på snabbvisit

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Oj så svårt! Jag skulle säkert göra ganska samma som jag gör som flicka, tränar, festar, är med vänner... 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
CC cream
8. Vad gör du om tio år?
Hoppas jag snart gifter mig / är redan gift, bor med sambo/man i en lägenhet och börjar fundera på att skaffa barn

9. Vilken är din bästa danslåt?
Moviendo caderas tror jag
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Massor coolt
11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Skulle först köpa mig en egen bil, köpa fina presenter till min familj och RESA RESA RESA! Sedan borde man ju spara ocksåå...
12. Vad tycker du om ordet hen?
Lite löjligt
13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Batat & butternut squash soppa med kokosmjölk i.. Bara koka dem i buljong med olika kryddor som kanel och annat gott och sedan stavmixa med kokosmjölken. 
14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
Är inte någon stor fan i rött kött men vilt är gott. Dessutom älskar jag höna. 
15. Är du beroende av något?
Min telefon, att träna, MAT och kärlek
16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Disneymusik och Akon

17. Vad gör dig riktigt förbannad?

När man blir besviken, mobbning, folk som inte kan vara ärliga utan alkohol och när människor talar illa om andra utan orsak

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
Kanel och batat är en grym kombo!
19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Alla pampers blöj reklamer är sååååå söta!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar