fredag 19 september 2014

VÄLKOMMEN FREDAG

Vaknade ovanligt tidigt imorse och har bara en lektion idag som börjar klockan 14.15. Så jag åt gott morgonmål och cyklade till gymmet för legday. Var såå omotiverad i början och inget gick som det skulle men sedan pratade jag med några killar från gymmet som också tränade ben idag som gav mig motivation och sen vips så brände det i benen riktigt ordentligt. Sista repsena i benpressen hade jag lust att gråta men fan så bra känsla efteråt, mina ben bara skakade. Cykelfärden hem tog en stund eftersom mina ben var som spaghetti hehe men nu har jag fått braklunch i magen och är redo för veckoslut! 







Så nu skall jag fixa mig, åka och föra lite filmer till kirppisen där vi säljer saker (har redan tjänat nästan 100 euro, hurra!) och sedan till skolan för en enda lektion. Ikväll skall det festas rejält och jag är sjuukt taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar