onsdag 24 september 2014

You got me feeling like a child now




Idag har det vari en bra dag. Kom igenom mitt teoriprov med 1 fel i teorifrågorna och 4 fel i bilderna. Var så svettig efteråt att det var snuskigt haha! Sedan har jag tjänat mycket på vår loppis, vi har nu tjänat ihop 179€ hittills, några dagar har vi ännu på oss att tjäna lite pengar! Sedan har jag hunnit läsa hälsokunskap och haft ett svettigt träningspass. Har plockat fina äppel från vårt lilla dvärg-träd på gården och nu sitter jag och läser och myser i mitt ny-fixade rum. Har dessutom fått se min snyggis över skype i några minuter och snart blir det middag framför masterchef med mamma och Emmi. Igår låg vi faktiskt alla tre i mammas och pappas säng och tittade på masterchef från min dator. det var mysigt! fördel med att pappa är på Norrmark hehe. Nu skall jag fortsätta läsa om forskningar, gamla sjukdomsteorier och sjukdomar. puss o njut av att hösten levererade lite sol idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar