onsdag 10 september 2014

rutinen som rullar på


Kos 2013

Skola, körlektion, teorilektion, skolarbeten, träna och sova. Sådär ser min vardag ut och jag har verkligen kommit in i rutinen igen. Jag gnäller ändå inte, tycker det har gått riktigt bra! (säkert eftersom jag har haft så skön period haha får se hur jag tycker om några månader...) Hade iallafall idag min sista teorilektion så snart skall jag se till att få det där körkortet som sägs göra livet så mycket lättare. Har ätit familjemiddag (mammas svamprisotto med carpaccio och stor sallad på sidan, ååh), kollat två avsnitt av Masterchef Australia och nu skall jag snart få prata med min spanjor över skype. Imorgon är det redan onsdag vilket betyder att vi är halvvägs till fredag! Denna helg kommer jag spendera på Norrmark med släktingar och jag brinner av längtan till vår fina villa där uppe. (Och min lyxiga enorma säng...) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar