torsdag 1 maj 2014

22.57




Åt otroligt god (men dyr) mexikansk mat igår och prat i flera timmar i bilen. I bilen bredvid på parkeringen satt två flickor och drog kokain med musik på högsta volym och var så höga att vi inte kunde förstå hur de sedan fint kunde köra bort någon stund senare därifrån utan några problem.. kom i säng vid klockan fyra med ett stort gigantiskt leende på läpparna. Idag vaknade jag till 27 grader och sol utanför mitt fönster så vi drog på picnic till parken med Kaisa. Slöade resten av dagen före hon sedan gick hem och jag snörde skorna och sprang på lenkki till skogen. Dushade för länge (fick såå dåligt samvete när jag började tänka på alla törstiga barn i afrika när jag bara hassar allt vatten dushandes..) och har sedan bara tagit det lugnt hemma. Imorgon ingen skola och på eftermiddagen bär det av till byn Alcoy med Kaisa, Isabel och hennes familj. hiphurraaa för roliga weekends 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar