måndag 5 maj 2014

viva españa



Är kär i min fina spanien skjorta

Hej hej. Så var det måndag igen och jag vaknade trött och nedstämd. Drog mig till skolan och hade gymppa prov jag totalt missat att vi skulle ha och sedan engelskaprov som var lätt som en plätt. Tittade på klockan varannan minut och räknade sekunderna tills dagen skulle ta slut. Har nu suttit i några timmar och skrivit engelskaprojekt om Helsingfors, ringt till banken i Finland för att ge mamma rätt att komma åt mina konton fast jag redan fyllt 18 (som tycks vara ett jävla stort problem att fixa..) pratat lite med Elis i Finland och hann också skypea en stund med min tía española i Sant Cugat. 

Un día de mierda, men imorgon är det redan tisdag och det betyder bara fyra dagar till fredag! Visst är jag ju positiv ibland också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar