torsdag 15 maj 2014

El cumple de mi peque



Hoy es el cumple de este monito, felicidades guapo <3  :) (si estas leyendo jaja)

Hejjjjj alla fina och fula. Idag gick skoldagen långsammare än långsammast men dagen blev bättre då jag fick ut mitt cmc prov med vitsord 8! hurraaa (fick lite småsura blickar från de andra som fått sämre än mej hehe) Har iallafall också nu fått fast datum när jag skall jobba i sommar och börjar redan två dagar efter att jag kommit hem! Jobbar 3-4 dagar i veckan med att sköta om mina fina små kusiner på landet tre veckor i juli. Ska bli roligt att få busa med småpojkarna lite! 

Imorgon firar vi Alexs födis med att åka till stranden och sedan och äta italienskt (typ den enda maten vi båda tycker om...) och sen vet jag inte hur resten av weekenden kommer att se ut, alla kompisar bara lääääser och läääääser. Ha de bra, puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar