måndag 12 maj 2014

En bättre måndag


 summermemoriees









Skrev prov som gick jätte bra och hade sedan 50 minuters engelskapresentation. Var sämst i klassen på volter, broar, kullerbyttor men klassen fick iallafall ett gott skratt. Föredrar nog riktiga sporter istället för det där skitet... Dagen gick fort fast jag nu i fem veckor måst gå i skola utan mina vänner (eftersom de redan har läslov) och efter skolan lagade vi enorm omelett hemma hos Kaisa och tittade på ocho apellidos vascos som är en ny spansk film som blivit stor succé här. Sen gick vi till byn för att köpa frimärken och satte oss i solen och svettades som grisar. Nu har vi ätit god middag med familjen och jag har härjat med min tokiga lillebror. yhyy jag kommer sakna honom :( Han e alltid så glad och är alltid så ivrig över att göra något tillsammans. En bättre måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar