måndag 19 maj 2014

monday 19 may

Någon som hört the official 2014 FIFA world cup anthem?? Så fiilis!! heter we will find a way, LYSSNA! Can't wait tills world cup'en börjar! Kommer att kolla varenda match Spanien hinner spela före jag åker hem, måst vara grymm stämning i alla barer, restauranger och på gatorna! 

almost exactly one year ago 1 june 2013= sommarlov i Finland ! 



Skoldagen gick fortfort och hade rolig gymppa timme där vi försökte lära oss gymnastik övningar som kullerbyttor, broar, handstående och allt sånt som helt klart inte är min starka sida... Vi skrattade så tårarna bara sprutade och för en gångs skull kände jag att jag hörde hemma i min klass. (About time.. bara en månad kvar haha) Vi har som prov att göra fem olika övningar och jag fick nippa-nappa ihop fem stycken som kanske blir godkända. haha försökte stå på händerna mot en vägg och allt slutade med att jag föll pladask ner i en enda stor hög på golvet.. föredrar verkligen riktiga sporter ... 

Efter skolan drog jag det mest smärtfulla ben-passet på läänge och mina ben skakade som asp-löv efteråt. Skall bli roligt att gå upp tre våningar trappor imorgon på morgonen... Blev lite roligare dessutom på gymmet eftersom Bernat också var där och Guillermo från min klass så vi peppade alla varandra och det var hyvä fiilis! Just nu sitter jag och updaterar min spotify lista och tittar på när Pablo min lillebror dödar monster på playstation3. Good monday! pusi pusi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar