lördag 9 november 2013

En dag på stranden









Det blev en dag vid stranden. Ville aldrig lämna den. Vi promenerade längs stranden för att sedan fortsätta vidare mot hamnen där vi såg massor stora segelbåtar och njöt av havet. Pappa du skulle ha tyckt om det! (om han nu läser det här, knappast...) Var jättevarmt, och jag njöt till 100% av allt det fina runt omkring mig. Känns så dumt att jag bor vid kusten men har ändå bara varit vid havet 3-4 gånger, måst åka hit oftare!! När de skjutsade mig till metron så lyssnade vi på mega braa pachanga (en viss spansk musik-stil), så skrev upp massor namn på sånger jag måst updatea min spotify med. Jätte finfin dag. Vill definitivt vara mera i Valencia, L'eliana är verkligen en riktig kakkahög jämfört med staden. 

3 kommentarer:

  1. hahahah uruguay hejja hejja XDD ska göra de genast när jag hinner! (och orkar) hehe puss

    SvaraRadera