fredag 8 november 2013

TGIF OCH PAKET FRÅN FINLAND





Var på jäkligt dåligt humör. Måste gå hem från skolan hela vägen och oklara planer gjorde mig riktigt nervös och sur. Kom hem genomblöt av svett tack vare hettan och fukten och satt mig surt ner vid bordet för att äta lunch. Vips kommer min hostmamma med denna vackra påse. Tror aldrig mitt humör ändrat sig med så snabb hastighet. Rev upp påsen och hittade lyckligt bl.a fazers blå, råg-gröt flingor, 730gram!?!?! cashews och kokos överdraget med vitchoko från parrots irtokarkkin, laku och lite annat mums. Har nu vräkt i mig min värsta SOS karkkihimo. Namiii så man kan uppskatta finska grejor! Tusen tack mami och tokisen Elis! Är sååå i himlen. hihi 

Ikväll skall jag gå till Kaisas punttis med henne. Där finns en bastu, så vi skall först träna tillsammans och sedan gå i duschen och basta där. Kostar bara 6 euro utan medlemskort så tänkte att det skulle vara en lite kul grej. Senare på kvällen går vi till en restaurang med världens största buffet med allt från sushi till chokladfontäner för att fira fredagen. Oohyes hello weekend we have missed you. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar