fredag 29 november 2013

Konversation med min tvillinbror

  • All,right men önskar du inte nånting av din hostfamilj?
  • Amanda Ahlström
    Amanda Ahlström
    Jag tror inte de ger mig någo julklappar men det är okej!
VAAAAAAAAAA???!!!!!????
Men Panda, din hostfamilj borde väl ändå ge nån julklapp till en riktigt snäll flicka som du. Då känns det int som en riktig jul.


Ni kan inte ana hurudan klump i halsen jag fick. Måste klämma ihop riktigt ordentligt så tårarna inte skulle komma sprutande. Min bror e sötast och finast i världen. Har tala ruskigt lite med honom under denna tid jag varit här, men dessa små konversationer gör mig så lycklig. Ibland talar vi om våra veckoslutsplaner, ibland talar vi om hur goda hans middags franskisar smakade, vår connection är inte som alla andras, och det är det jag älskar med honom. Att ha en tvilling är bäst!

2 kommentarer: