lördag 23 november 2013

Throwback


Denna bild är tagen nångång i september, när jag hade varit här i ca 2-3 veckor. Usch förstår faktiskt först nu hur dåligt jag mådde då. Blev van vid dendär enorma klumpen i magen och känslan av att hela tiden vara nervös och på hel-spänn, och övertalade mig själv att jag kommer klara det här, det är ju bara 10 månaders tills jag får åka hem igen. Till slut så klarade jag inte det mera tyvärr, var inte så tuff som jag trodde, är lite småynklig och behöver en mamma och syskon. Är så glad över att jag vågade ändra på saker och ting och är så lycklig i min nya familj. Hihi


Igår blev det en väldigt vild kväll och jag dunsade huvudet på dynan utan att tvätta bort sminket för första gången i hela mitt liv. Så jäkla snuskig känsla när jag vaknade, hui kommer inte göra det pånytt! Dessutom var ju telefonen borttappad så det gjorde inte mig lugnare. Fick tack och lov senare vetat att jag glömt telefonen hemma hos Claudia (som tur!!!) så ingen fara med det. Idag har jag varit slöare än slöast och ätit susupala. Snart måste jag dra mig till Valencia för att köpa en ny halsduk (Tack du kära tjuv som stal min halsduk i skolan) och sen skall vi köpa ingredienser för en maffig nachos surpreme för ikväll. Ååh hurraa för texmex!  Har dessutom en liten känsla att vi kommer fylla matvagnen med ganska mycket annat ätbart också om jag känner Kaisa och mig rätt.. hehe ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar