torsdag 14 november 2013

Hej bloggen








Lite familje-sommar minnen från de senaste två åren

Äntligen fredag imorgon och jag är glad som en smiley. (en glad smiley alltså..) Idag har jag köpt urfula simglasögon och ännu fulare simhatt. Jo ni läste rätt. Tänkte variera träningen lite med att simma, har läst överallt hur bra det är för konditionen så tänkte give it a go när simhall ändå hör till mitt "gym-pris". Simhatten är obligatorisk annors skulle jag alltså inte köpt denna silikoniska fula sak. Simmade iallafall 2km och kände mig stark och nöjd efteråt. När jag kommit hem ville jag prova ett recept som heter healthy blondies. Alltså brownies, men ljusa, och istället för allt socker och mjöl (och allt det där goda..) så är huvudingrediensen vita bönor. Usch fy så äckligt det låter men trust me, när du blandar det med banan, peanutbutter, honung, grötflingor och mörkchoko blir det MUMSFILIBABBA. Tror detta recept kommer dra på repeat några gånger under detta år. 

Vad har annat hänt? Fått ut mitt första GODKÄNDA prov!!!!!!! Fick en 6 i CMC som är en blandning av fysik och biologi vet inte riktigt vad det är.. Men provet gick iallafall ut på rymden som vi gick igenom i fyssa1 i Finland förra året (som jag också fick sexa i..) så kunde lite från början. Provet var flervals frågor och två normala frågor som jag lämnade tomt, men lyckades ändå alltså skrapa ihop till ett fucking godkänt prov! Blev så glad så jag bara fnittrade resten av timmen. Såna roliga små saker gör vardagen till buenas bananas. Take care peeps

2 kommentarer:

  1. Du skriver så otroligt bra o roligt pändi! Din blogg e den ända som jag verkligen orkar läsa texten till :DD

    /sissi

    SvaraRadera
  2. VAD SÖT DU ÄR!! och vad glad du gör mig!!! PUSS SMACK

    SvaraRadera