söndag 9 mars 2014

a huge breakfast and a tidy room







Vaknade med riktigt kurrande mage så gick ner till köket och lagade det på bilderna. Smoothie gjort på spenat, apelsin och äppel, mango&jordgubbar och en spenat-ägg-tomat rådda. När jag var mätt och belåten gick jag upp igen och blev så äcklad av mitt smutsiga rum så började storstäda. Var dessutom snäll flicka och städade också hela badrummet. Under mina ca 4 månader i detta rum har jag aldrigt sett så mycke bordsyta på detdär bordet på bilden och jag hittade bl.a ett borttappat smycke där under alla mina saker. Hurraa för städning! Solen har skinit som bara den hela veckan och idag låg jag ute någon timme för att få lite färg på nosen och jiiiisus sommarn är häär. Senare kom Claudia och Bernat för att hälsa på mig och de hade med sig kaka (som sedan hunden hoppade upp på bordet och åt upp), massor te och två böcker så jag inte får tråkigt. 

Hann skypea piku lite med familjen och fick t.o.m höra dem tjaffsa. Ganska skönt att höra det, fick mig att sakna dem lite mindre haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar