torsdag 6 mars 2014

Det här med att vara sjuk


 summer 2013


Det här med att vara sjuk och inte vara hemma är bland det jobbigaste som finns. Mår så otroligt dåligt att jag inte vet vad jag skall ta mig till. 6 nätter utan mer än 5 timmar sömn har gjort mig till en zombie och jag är så törstig hela tiden, men när jag dricker är det som om jag får ett dussin köttknivar uppstoppade i halsen. Kan inte andas ordentligt för halsen och munnen är så infekterad och halsöppningen är nästan totalt fast, och snuvig är jag så gissa hur lätt det är att andas genom näsan. Har inte pratat på 2 dygn för det tar så mycket på krafterna att försöka och mina läppar har spruckigt. Kan inte sova för jag kan inte svälja, men kan inte göra något annat heller för kan inte koncentrera mig. Jävla antibiotika borde ha kickat in ren men fan heller. Gråter när jag dricker buljong och gråter lite till när jag tänker på min familj i Finland. Snälla hjälp mig jag är så ynklig

1 kommentar: