tisdag 4 mars 2014

barcelona fucking angina







 SVENSKAR jag hittade, satt och babblade med dem när resten av flickorna susade vidare eftersom de ju inte förstod något vi pratade om.. Men så kuul att prata svenska haha

Hemma igen efter snabb-semester i Barcelona. Fell in love with the people, the buildings, the plazas, the cute café's, the DELICIOUS juices i "La boqueria" som är som Valencias saluhall bara större och med gigaaantiskt urval frukt och smoothien för löjliga priser. Efter kvällar av festande, väldigt lite sömn och bara ett lakan att sova med gjorde så jag nu är säng-bunden i fem-sju dagar tack vare angina. Var lite knepigt att få min hostfamilj och förstå hur ont jag faktiskt hade före jag äntligen gick till en läkare och när läkaren såg in i min mun och hals blev han alldeles chockad över hur jag överlevt två nätter med denna infektion. Jag skriker varje gång jag sväljer och vill bara lägga ner mig och dö. Har inte sovit mer än 2-3 timmar de senaste 4 nätterna pga Barcelona och min underbara hals de senaste två nätterna så ni kan gissa hu bra fiilis jag har. Hur mycket spott kan seriöst en människa producera?? Så skit äckligt! Tur i oturen att jag ändå blev sjuk Nu så jag hoppeligen är fit for fight före fallas som börjar den 14.3! 

Skriver mer om Barcelona när jag laddat upp mina kamera bilder, stay tuned cuties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar